Konsten att prioritera

Idag blev det ett SNABBT pass… Efter mycket om och men så kom jag igång och tränade. Jag hade försökt få med mamma, först kunde hon inte för att hon inte hade några träningskläder för inomhusbruk, och när jag sa att hon kunde låna av mig så hade hon inte TID att träna… Men jag tyckte skulle vara kul om hon kom ner så hon fick SE var jag höll hus… Men hon ”fick se” om hon hann…. Prioritera? Jag hann köra 2 övningar och helt plötsligt kom hon i alla fall!

Det här är dagens pass… Jag fick köra intensivt idag, då jag skulle få middag halv ett!

Övning

Vikt/Reps

Vikt/Reps

Vikt/Reps

Vikt/Reps

Benpress i släde

Nr. 7/12

Nr. 8/8

Nr. 7/10

Nr. 7/10

Benspark

100/12

112,5/12

100/12

112,5/12

Abduktor

Nr. 8/12

Nr. 9/18

Nr. 8/10

Nr. 8/11

Tricepspress med stång

35/14

40/8

35/12

35/12

Överkroppsdrag

25/12

30/12

25/14

25/14

Sittande hantelpress

6/15

7/11

6/14

6/12

Dipsmaskin

Nr. 3/15

Nr. 4/6

Nr. 3/8

Nr. 3/12

Framåtböjt deltalyft

6/12

7/7

6/8

6/9

Situps på boll

KV/15

KV/13

Situps på bänk

KV/12

KV/15

Mina magmuskler har flyttat sig till ryggen, det känns så iaf när jag kör situps, så jag gav upp och körde bara 2 set av varje….

4 reaktion på “Konsten att prioritera

    • Kolla med din närmaste träningsanläggning om de erbjuder personlig träning där -det är det lättaste sättet! Vill du ha PT online? Du är google väldigt bra! =) Jag kan inte göra så mycket när jag inte vet var du bor och vad det finns för utbud i din närhet….

Kommentera

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *