SNABB Service!

Idag fick jag två HELT NYA pulsband från Polar och sändarna har de bytt batteri och packning i.

20120531-150233.jpg

Jag fick problem med pulsklockan/banden och efter ett mail till polar fick jag rådet med maskintvätt. Jag tvättade båda mina band, och testade dem under träningspass igen, men de krånglade fortfarande. Då skickade jag in dem till Polar, för två dagar sedan, och redan IDAG kom de nya. Det är vad jag kallar service, SNABB service! Det här är nån ny variant på pulsband som INTE ska tvättas i maskin -utvecklingen går framåt!

Jag har dock använt min mammas gamla klocka och pulsband (samma modell som jag hade tidigare) ett par dagar nu och med den kan jag ju få fram en pulskurva i datorn. Den är en bättre ”löparklocka” medan min är mera ”fitnessmodell”. Man kan ju inte få allt…

Well, nästa vecka återgår jag till min fina rosa klocka igen -den summerar min träning veckovis och denna vecka är ju snart slut -rättare sagt min TRÄNINGSvecka är slut imorgon.

 

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *