Piss-pass!

Ja, alla träningspass kan ju inte gå lika bra… Men ikväll gick det extremt dåligt. 🙁 
Jag hade sån träningsvärk i magen att jag inte had NÅNTING att sätta emot på några tyngre vikter. Jag lovar, du MÅSTE använda magmusklerna även vid bänkpress och tricepspress.

Övning Vikt/Reps Vikt/Reps Vikt/Reps Vikt/Reps Vikt/Reps
Bänkpress 25/8 30/5 30/4 30/5 30/4
Liggande tricepspress m. stång 11,5/12 11,5/12 11,5/12      
Tricepspress m. rep 35/12 35/9½        
Hantellyft ut åt sidan 6/10 6/9 6/9      
Axelflax 5/8 5/7

Efter styrkepasset var det i alla fall dags för ett danspass!

2 reaktion på “Piss-pass!

  1. Ronja, kanske du behöver lite mer vila inlagt emellan varven; så du kan ta ut dig maximalt när du väl tränar? Jag har hållt på så där o det funkar liksom inte i längden…
    Kram!

    • Jag vilade ju faktiskt i måndags. 🙂 Nja, alltså det var den nya övningen som jag körde igår som tog väldigt hårt…. Jag kör ju järnet nu fram till tävlingen. Efter vecka 28 ska jag börja leva igen har jag lovat! 😛
      Kram

Kommentera

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *