Åh, vad jag älskar telefonköer. Not! Jag försöker få komma fram till telias kundtjänst och beräknad kötid är 23 minuter. Hurra vad skoj!! Jag har ju inget vettigare för mig så… Och telia ska ha bra kundservice?
Nåja, de har bäst täckning i alla fall och så länge man inte behöver komma i kontakt med kundtjänst så funkar ju allt bra….
Hej!
Kul i alla fall att du gillar oss i vanliga fall ; )
Men jag beklagar de långa köerna! Vill du veta lite om orsaken kan du ta en titt här: http://www.telia.se/privat/kundservice/aktuellt/askvader/askvader.page/
Lite beroende på vad saken gäller, så hittar du också fler kontaktvägar på http://www.telia.se/kontakt
Ha en fortsatt fin sommar i alla fall!
/Lisa Arvidsson
Telia kundservice
Hej!
Jag kom fram till slut och fick hjälp med mitt ärende. =)
Jag valde visst fel dag att ringa då jag ”bara” skulle uppgradera mitt abbonnemang. Åskväder-ärenden tenderar ju att vara mer brådskande och ALLA ringer ju då…
Tack detsamma!