Idag fick jag mitt paket från Yves Rochér. Beställer därifrån ibland… Jag fick ett specialerbjudande till min mail om ”Fraktfritt” och man skulle uppge det som erbjudandekod när man beställde via nätet. Jag gjorde det och allt såg ut som det skulle…
När jag fick paketet idag så stod det expeditionsavgift 29.90 (dvs frakten) med på fakturan. *Vad i H….?!* I produktspecifikationen står det Kupongkod och följande text efter sig längre ner; Produkten har tyvärr tagit slut p.g.a. stor efterfrågan.
Allvarligt talat, hur kan FRAKTFRITT ta slut? Det är väl för fan bara att dra av frakten??? Om någon produkt är slut brukar man inte behöva betala MER!
Så jävla dålig stil!
Står det att det ska vara frakt fritt så ska det ju vara det ! Kontakta deras kundservice , det där ska du ju inte bara låta dem komma undan med !
Ja, jag ringde, men de hade redan stängt för dagen. Ska prova en annan dag. Jag kommer definitivt tala om vad jag tycker…
Om en produkt tar slut så borde du ha rätt till en likvärdig fraktfri produkt. Lycka till i kampen mot dem.
Fast nu handlar det ju inte om en produkt, utan en ”fri frakt” och det kan inte ta slut…
dålig stil måste jag säga ;p
Ja, det är det.